nedeľa 28. júna 2009

Moje prvé ocenenie blogu

Veľmi sa teším, pretože som dostala svoje prvé ocenenie blogu od Janina64, ktorej týmto veľmi pekne ďakujem) a vzápätí som toto ocenenie dostala od Hanky - Hana033 a Semianky, ktorým tiež veľmi pekne ďakujem, a ešte som toto ocenenie dostala od Ellanoir, tiež jej veľmi pekne ďakujem. A ešte ma týmto ocenením potešila Ameyasa a Floranka, ďakujem im veľmi pekne! :


Here are the rules for this award:
1. Put the award on your blog.
2. Include a link to the person who gave you the award.
3. Nominate 7 or more blogs (always hard to do)
4. Leave a message on their blog letting them know they have an award on your blog

Tu sú pravidlá pre udelenie tohto ocenenia:
1. Umiestni ocenenie na svoj blog
2. Nezabudni zahrnúť i link osoby, ktorá Ti ocenenie udelila
3. Nominuj 7 alebo viac blogov (vždy obtiažne)
4. Zanechaj správu na ich blogu, aby si im dal vedieť, že majú na Tvojom blogu ocenenie

The nomination:
Moje nominácie:

(nemôžem toto ocenenie udeliť všetkým blogom, ktoré sa mi páčia, preto som vybrala len niekoľko, a v niektorých prípadoch ma predbehli iní):

Martina77
Hana033
ZuzzkaP.
Janekarta
Wienie3
Semianka
Jenny
JanaO

2 komentáre:

  1. je to zasloužené krásný Lo_čka a krásná úprava blogu a poznala sem vás na DST kde mě vždy povzbudíte a to mě udělalo velkou radost ..děkuji a přeji krásné tvořeníčko...pá

    OdpovedaťOdstrániť