piatok 15. mája 2009

Scrap N Tag - May collab kit Everafter

Dizajnérky Scrap N Tag vytvorili nádherný romantický májový collab Everafter, ktorý je ladený prevažne do bledofialových odtieňov. Je vhodný najmä pre svadobné fotky a fotky bábätiek, ale aj iné. Obsahuje 26 papierov a 86 elementov, z toho 2 fotomasky.

Moje LO a zároveň RAK-čik pre kamarátku Soyku a jej dcérku Lucku:

Na úpravu papiera som použila nádherné background templates No. 1 od Scrapidea Timkova. Set obsahuje 3 rôzne template na papier.

A nakoľko som aj v CT teame Mia DESIGN, ktorý sa podieľal na tomto collabe, vytvorila som ešte jedno LO-čko s použitím väčšiny elementov od týchto dizajnérok (na fotke je môj najmladší synček Rastík):


Náhľad kitu:

Náhľad Background Templates:

Májový collab Scrap N Tag Everafter si môžete kúpiť tu alebo ho môžete dostať zadarmo ku akémukoľvek nákupu. Background templates No. 1 od Scrapidea Timkova si môžete kúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára