sobota 20. marca 2010

NewLife Dreams: Spring Bunnies and Easter Stories

Od včera predáva Peggy z NewLife Dreams svoj nový fantastický veľkonočný kit s názvom Spring Bunnies and Easter Stories v shope Shabby Pickle Designs. Kit je ladený prevažne do modrých, žltých, zelených, oranžových a ružových odtieňov, obsahuje 30 papierov, 6 QP, 1 blog template, 193 elementov s tieňom a bez tieňa a 3 elementy vo formáte PSD.

Moje 1. LO:


Moje 2. LO a zároveň RAK-čik pre kolegyňu Moniku a jej dcérku Sofiu:


Moje 3. LO a zároveň RAK-čik pre kolegyňu Zuzku a jej dcérku Dorotku:


Moje 4. LO - RAK-čik pre kolegyňu Zuzku a jej dcérku Dorotku (pri tvorbe LO-čka som použila aj font Pristina a WA Spring od COLLAB GIRLS creations):


Náhľad kitu:


Tento fantastický kit si môžete kúpiť tu momentálne s 20% zľavou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára