piatok 22. mája 2009

Scrapidea Timkova: Background Templates No.1

Nakoľko sa mi veľmi páčia rôzne "vlny" a oblúky z papiera, a mám len staršiu verziu Photoshopu, ako ďalšiu prácu pre SNT som si vybrala nádherné Background templates No.1 od Scrapidea Timkova. Už som ich použila pri májovom collabe Scrap N Tag Everafter. Teraz som si vybrala kit Easter Egg od Scrapidea Timkova, použila som aj Greeting of Spring Wordart od Scrapidea Timkova a Photo Masks-painted od Scrapidea Timkova.

Moje LO (na fotke je môj najmladší synček Rastík):


Ďalšie template som využila pri kite Greeting of Spring od Scrapidea Timkova a použila som aj Greeting of Spring Wordart od Scrapidea Timkova a Photo Masks-painted od Scrapidea Timkova.

Moje LO (na fotke je dcérka kamarátky Renáty Saskia):


Náhľad Background Templates No.1 od Scrapidea Timkova:

Náhľad Photo Masks-painted od Scrapidea Timkova:

Náhľad nádherného kitu Easter Egg , Greeting of Spring a Greeting of Spring Wordart od Scrapidea Timkova nájdete na mojom blogu nižšie.

Background templates No.1 si môžete kúpiť tu, Photo Masks-painted si môžete kúpiť tu a všetky ostatné produkty od Scrapidea Timkova si môžete kúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára