streda 18. marca 2009

Krakatuka Design: Melody of spring a marcový collab Joyful spring

Krakatuka má trochu iný štýl kitov ako Mystique Design, ale veľmi sa mi páči aj tento štýl. Pôvodne som sa k nej hlásila ako CT guest na jeden mesiac, ale Krakatuka mi navrhla, či by som nechcela byť v jej CT. Ja som to samozrejme s veľkou radosťou prijala.

Dnes išiel do shopu jej nový kit: Melody of spring, okrem elementov a papierov obsahuje aj overlaye a alphu.

Moje 1. LO z tohto kitu:


Moje 2. LO:



Náhľad kitu:
Tento nádherný jarný kit si môžete kúpiť tu.

Krakatuka Design spolu s Jennny K Designs, MYBorkova Designs a Sarah Designs vytvorili nádherný collab Joyful Spring.

Moje LO-čka z neho:


Náhľad kitu:




March Collaboration Kit Joyful Spring si môžete kúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára